Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4685
Title: МАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВА
Other Titles: Marketing bases of increasing effectiveness of poultry farming enterprises
Authors: Ткаченко, О.В.
Tkachenko, O.V.
Keywords: птахівничі підприємства
маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2
Abstract: Обґрунтовано роль маркетингу в діяльності підприємств галузі птахівництва. Наведено приклади ефективного застосування маркетингових інструментів на провідних птахівничих підприємствах. Визначено основні напрямів розвитку маркетингової діяльності підприємств галузі птахівництва.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4685
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf701.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.