Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4685
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкаченко, О.В.
dc.contributor.authorTkachenko, O.V.
dc.date.accessioned2016-09-01T08:43:13Z
dc.date.available2016-09-01T08:43:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4685
dc.description.abstractОбґрунтовано роль маркетингу в діяльності підприємств галузі птахівництва. Наведено приклади ефективного застосування маркетингових інструментів на провідних птахівничих підприємствах. Визначено основні напрямів розвитку маркетингової діяльності підприємств галузі птахівництва.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2
dc.subjectптахівничі підприємстваuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВІ ЗАСАДИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГАЛУЗІ ПТАХІВНИЦТВАuk_UA
dc.title.alternativeMarketing bases of increasing effectiveness of poultry farming enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31.pdf701.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.