Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4670
Title: ВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Determination of effectiveness of enterprise’s marketing activity
Authors: Нагаєць, І.Ю.
Nagaets, I.Yu.
Keywords: підприємство
маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2
Abstract: Розглянуто підходи до визначення ефективність маркетингової діяльності, розроблені пропозиції щодо вимірювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано експертні методи. Розкрито можливості використання підходів на підприємствах машинобудування.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4670
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf305.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.