Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагаєць, І.Ю.
dc.contributor.authorNagaets, I.Yu.
dc.date.accessioned2016-08-29T12:16:39Z
dc.date.available2016-08-29T12:16:39Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4670
dc.description.abstractРозглянуто підходи до визначення ефективність маркетингової діяльності, розроблені пропозиції щодо вимірювання ефективності маркетингової діяльності. Проаналізовано експертні методи. Розкрито можливості використання підходів на підприємствах машинобудування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(56) Ч.2
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleВИЗНАЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of effectiveness of enterprise’s marketing activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf305.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.