Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОпанасюк, Євген Григорович
dc.contributor.authorБегерський, Дмитро Богданович
dc.contributor.authorOpanasyuk, Ye.H.
dc.contributor.authorBeherskyi, D.B.
dc.date.accessioned2016-08-19T08:26:05Z
dc.date.available2016-08-19T08:26:05Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4650
dc.description.abstractПроаналізовано актуальність теми досліджень, визначено мету та завдання, предмет та об’єкт досліджень. На основі аналізу літературних джерел, встановлено, що наявні моделі взаємодії колісного рушія з опорною поверхнею розглядають даний процес як квазістатичний і тому не повністю відображають дійсну картину. Крім того, існуючі моделі не враховують зміни властивостей ґрунту під дією вібрації, джерелом якої є нестаціонарні процеси в контакті пневматичної шини з ґрунтом, а також реактивних сил, які є наслідком викиду ґрунту із контактної зони при буксуванні. Наведено результати математичного моделювання процесу буксування автомобільного колеса по ґрунту. Запропонована математична модель, що враховує як властивості пневматичної шини, так і властивості ґрунтів. Досліджено дію реактивних сил на колесо, внаслідок викиду ґрунту із контактної зони при буксуванні. Запропоновано методику розрахунку повного тягового зусилля на колесі під час його буксування на сипучих ґрунтах з урахуванням сил, що виникають у наслідок викиду ґрунту з контактної зони.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія : Технічні науки;1(76)
dc.subjectколесоuk_UA
dc.subjectпневматична шинаuk_UA
dc.subjectбуксуванняuk_UA
dc.subjectсипучий ґрунтuk_UA
dc.subjectреактивна силаuk_UA
dc.subjectколиванняuk_UA
dc.subjecttireuk_UA
dc.subjecttowinguk_UA
dc.subjectloose soiluk_UA
dc.subjectreactive power fluctuationsuk_UA
dc.titleДО ВИЗНАЧЕННЯ СИЛ, ЩО ДІЮТЬ НА АВТОМОБІЛЬНЕ КОЛЕСО ПРИ БУКСУВАННІuk_UA
dc.title.alternativeDetermination of forces acting on the car wheel at towinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article analyzes the relevance of the research topics, defines goals and objectives, subject and object of research. Based on analysis of the literature, it was found that interaction model available propulsion wheel with the supporting surface treat the process as quasi-static and hence do not fully reflect the true picture. Furthermore, existing models do not account for changes in soil properties under the influence of vibration, which is a source of non-stationary processes in the tire contact with the ground, as well as reaction forces that are caused by the ejection of ground contact zone at towing. The results of mathematical modeling of automobile wheels towing process on the ground are offered. A mathematical model that takes into account the properties of the tire and the soil properties is offered. The effect of reaction forces to the wheel, resulting in the ejection of ground contact zone at towing is investigated. The method of calculating the total power to the wheel with his tow on loose soils, taking into account the forces generated as a result of soil release with the contact zone is proposed.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf544.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.