Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4621
Title: БЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: Benchmarking as a tool of improving the management of enterprises’ strategic development
Authors: Мартинова, О.В.
Martynova, O.V.
Keywords: стратегічне управління
бенчмаркінг
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
Abstract: Розглянуто сутність бенчмаркінгу, його види та етапи проведення. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновок про використання бенчмаркінгу при управлінні стратегічним розвитком підприємств в Україні.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4621
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
327.pdf308.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.