Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4621
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартинова, О.В.
dc.contributor.authorMartynova, O.V.
dc.date.accessioned2016-08-18T07:47:46Z
dc.date.available2016-08-18T07:47:46Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4621
dc.description.abstractРозглянуто сутність бенчмаркінгу, його види та етапи проведення. Проаналізовано іноземний та вітчизняний досвід щодо застосування бенчмаркінгу. Зроблено висновок про використання бенчмаркінгу при управлінні стратегічним розвитком підприємств в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectбенчмаркінгuk_UA
dc.titleБЕНЧМАРКІНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativeBenchmarking as a tool of improving the management of enterprises’ strategic developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
327.pdf308.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.