Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4595
Title: ВПЛИВ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ З ВИРОБНИЦТВА МОЛОЧНИХ ПРОДУКТІВ В УМОВАХ КРИЗИ
Other Titles: Impact of processes of transformation on dairy enterprises’ activity under crisis
Authors: Давидюк, Юлія Володимирівна
Жалінська, Ірина Володимирівна
Марчева, Анастасія
Davydiuk, І.V.
Zhalinska, І.V.
Marcheva, A.
Keywords: переробна промисловість
макросередовище
Issue Date: 2016
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія : Економічні науки;2(76)
Abstract: Мета дослідження – проаналізувати діяльність підприємств молочної промисловості в Житомирській області, зокрема, способи адаптації до впливу основних кризових факторів та визначення перспектив розвитку галузі. Розглядається вплив факторів макросередовища на діяльність підприємств з виробництва молочних продуктів за період 2005–2015 рр. Результати дослідження дозволили виявити основні зміни в діяльності підприємств молочної промисловості під впливом цих факторів. Було проведено ретроспективний статистичний аналіз показників фінансово-господарської діяльності підприємств молочної промисловості в Житомирській області. Ідентифіковано основні чинники, які стримували розвиток підприємств з виробництва молочних продуктів в Україні, зокрема, кризові явища, викликані відсутністю ефективної ринкової економічної системи; відставання кормової бази від потреб тваринництва; відсутність дієвих економічних відносин між постачальниками сировини та переробних підприємств; висока собівартість молока, що постачається домашніми господарствами і низька якість молока тощо. Результати аналізу діяльності підприємств з виробництва молочних продуктів в Житомирській області дозволили виявити досить істотні зміни в ключових показниках економічної діяльності. Так, найбільшого впливу підприємства зазнали в 2006 і 2009 роках, що підтверджується значним падінням індексу промислового виробництва. Проте, значення показників рентабельності зросли. Значні зміни спостерігалися в асортименті товарів. У результаті проведених досліджень були визначені перспективи розвитку галузі. У майбутньому зусилля провідних підприємств з виробництва молочних продуктів будуть зосереджені на подальшому розвитку асортименту і брендів, адаптації до європейської практики управління.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4595
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf245.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.