Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4462
Title: ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИ
Other Titles: Legal regulation of advertising activity: foreign experience and national perspectives
Authors: Романчук, К.В.
Лисюк, А.В.
Romanchuk, K.V.
Lysyuk, A.V.
Keywords: рекламна діяльність
законодавче регулювання рекламної діяльності
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
Abstract: У статті проаналізовано чинне законодавство Російської Федерації, Білоруської та Чеської республіки у сфері регулювання рекламної діяльності та облікового відображення витрат на рекламу зокрема; окреслено напрями удосконалення чинного законодавства у сфері регулювання рекламної діяльності та бухгалтерського обліку витрат на рекламу в Україні.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4462
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf385.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.