Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4462
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРоманчук, К.В.
dc.contributor.authorЛисюк, А.В.
dc.contributor.authorRomanchuk, K.V.
dc.contributor.authorLysyuk, A.V.
dc.date.accessioned2016-07-12T09:19:56Z
dc.date.available2016-07-12T09:19:56Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4462
dc.description.abstractУ статті проаналізовано чинне законодавство Російської Федерації, Білоруської та Чеської республіки у сфері регулювання рекламної діяльності та облікового відображення витрат на рекламу зокрема; окреслено напрями удосконалення чинного законодавства у сфері регулювання рекламної діяльності та бухгалтерського обліку витрат на рекламу в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectзаконодавче регулювання рекламної діяльностіuk_UA
dc.titleПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД ТА НАЦІОНАЛЬНІ ПЕРСПЕКТИВИuk_UA
dc.title.alternativeLegal regulation of advertising activity: foreign experience and national perspectivesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38.pdf385.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.