Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4439
Title: МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇ
Other Titles: Marketing policy of products promotion
Authors: Лепьохін, О.В.
Lepyokhin, O.V.
Keywords: збут продукції
маркетинг
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
Abstract: Досліджено види стимулювання збуту продукції підприємств. Визначено типи цілей стимулювання збуту продукції підприємств. Запропоновано впровадження маркетингової діяльності, що покликана збалансувати співвідношення між попитом і пропозицією завдяки вивченню економічної можливості виробників, постачальників і посередників.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4439
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf318.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.