Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛепьохін, О.В.
dc.contributor.authorLepyokhin, O.V.
dc.date.accessioned2016-07-11T11:02:10Z
dc.date.available2016-07-11T11:02:10Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4439
dc.description.abstractДосліджено види стимулювання збуту продукції підприємств. Визначено типи цілей стимулювання збуту продукції підприємств. Запропоновано впровадження маркетингової діяльності, що покликана збалансувати співвідношення між попитом і пропозицією завдяки вивченню економічної можливості виробників, постачальників і посередників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
dc.subjectзбут продукціїuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПРОДУКЦІЇuk_UA
dc.title.alternativeMarketing policy of products promotionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf318.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.