Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415
Title: БРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ
Other Titles: Brand and trademark of professional football club in the accounting system: theoretical statements
Authors: Євдокимов, В.В.
Evdokymov, V.V.
Keywords: товарний знак футбольного клубу
оцінка і облік брендів професійного футбольного клубу
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
Abstract: Досліджено теоретичні основи оцінки та облікового відображення брендів та торгівельних марок професійних футбольних клубів.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf561.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.