Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвдокимов, В.В.
dc.contributor.authorEvdokymov, V.V.
dc.date.accessioned2016-07-07T13:11:16Z
dc.date.available2016-07-07T13:11:16Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4415
dc.description.abstractДосліджено теоретичні основи оцінки та облікового відображення брендів та торгівельних марок професійних футбольних клубів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;3(21); Ч.2
dc.subjectтоварний знак футбольного клубуuk_UA
dc.subjectоцінка і облік брендів професійного футбольного клубуuk_UA
dc.titleБРЕНД ТА ТОВАРНИЙ ЗНАК ПРОФЕСІЙНОГО ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ В СИСТЕМІ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯuk_UA
dc.title.alternativeBrand and trademark of professional football club in the accounting system: theoretical statementsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf561.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.