Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4349
Title: РИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ОБ’ЄКТ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ
Other Titles: Market of tourist services as an object of statistical analysis
Authors: Колесник, О.О.
Kolesnyk, O.O.
Keywords: статистичний аналіз
туристичні послуги
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
Abstract: Запропоновано теоретично-методологічний підхід до визначення економічної сутності та взаємозв’язку всіх елементів ринку туристичних послуг, що дозволить розширити можливості статистичного аналізу різних аспектів функціонування підприємств туристичної індустрії та комплексно оцінити стан і розвиток туристичного ринку.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4349
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
351.pdf390.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.