Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесник, О.О.
dc.contributor.authorKolesnyk, O.O.
dc.date.accessioned2016-06-30T12:17:35Z
dc.date.available2016-06-30T12:17:35Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4349
dc.description.abstractЗапропоновано теоретично-методологічний підхід до визначення економічної сутності та взаємозв’язку всіх елементів ринку туристичних послуг, що дозволить розширити можливості статистичного аналізу різних аспектів функціонування підприємств туристичної індустрії та комплексно оцінити стан і розвиток туристичного ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
dc.subjectстатистичний аналізuk_UA
dc.subjectтуристичні послугиuk_UA
dc.titleРИНОК ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ОБ’ЄКТ СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУuk_UA
dc.title.alternativeMarket of tourist services as an object of statistical analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
351.pdf390.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.