Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4323
Title: МАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Other Titles: Marketing analysis and pricing at the enterprise
Authors: Лепьохін, О.В.
Lepekhin, O.V.
Keywords: економічний аналіз
маркетингові дослідження
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
Abstract: Досліджено мета і поле маркетингових досліджень, що значно впливають на трансформацію моделей комплексного економічного аналізу діяльності підприємств і його цільову орієнтацію. Визначено чинники, що впливають на маркетинговий аналіз та ціноутворення на підприємствах. Запропоновано методи маркетингового аналізу та ціноутворення на підприємствах.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4323
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
255.pdf299.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.