Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4323
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛепьохін, О.В.
dc.contributor.authorLepekhin, O.V.
dc.date.accessioned2016-06-27T12:16:26Z
dc.date.available2016-06-27T12:16:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4323
dc.description.abstractДосліджено мета і поле маркетингових досліджень, що значно впливають на трансформацію моделей комплексного економічного аналізу діяльності підприємств і його цільову орієнтацію. Визначено чинники, що впливають на маркетинговий аналіз та ціноутворення на підприємствах. Запропоновано методи маркетингового аналізу та ціноутворення на підприємствах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
dc.subjectекономічний аналізuk_UA
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВИЙ АНАЛІЗ ТА ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІuk_UA
dc.title.alternativeMarketing analysis and pricing at the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
255.pdf299.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.