Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4306
Title: ВИБІР АЛЬТЕРНАТИВ У ПРОЦЕСІ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО НАМІРУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕОРІЇ ЛАНЦЮГІВ МАРКОВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ)
Other Titles: Choice of alternatives in the process of achieving company’s strategic purpose by Morkov’s theory of chains (by the materials of food companies of Kiev region)
Authors: Бойченко, К.С.
Bojchenko K.S.
Keywords: харчова промисловість
стратегічне планування
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
Abstract: Визначено стратегічні наміри харчових підприємств Київського регіону та їх параметри. Досліджено формування стратегічного набору у процесі досягнення стратегічних намірів досліджуваних підприємств на основі теорії ланцюгів Маркова.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4306
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
183.pdf468.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.