Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4306
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБойченко, К.С.
dc.contributor.authorBojchenko K.S.
dc.date.accessioned2016-06-27T07:40:06Z
dc.date.available2016-06-27T07:40:06Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4306
dc.description.abstractВизначено стратегічні наміри харчових підприємств Київського регіону та їх параметри. Досліджено формування стратегічного набору у процесі досягнення стратегічних намірів досліджуваних підприємств на основі теорії ланцюгів Маркова.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;4(58)
dc.subjectхарчова промисловістьuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.titleВИБІР АЛЬТЕРНАТИВ У ПРОЦЕСІ ДОСЯГНЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО НАМІРУ ПІДПРИЄМСТВА ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕОРІЇ ЛАНЦЮГІВ МАРКОВА (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ХАРЧОВИХ ПІДПРИЄМСТВ КИЇВСЬКОГО РЕГІОНУ)uk_UA
dc.title.alternativeChoice of alternatives in the process of achieving company’s strategic purpose by Morkov’s theory of chains (by the materials of food companies of Kiev region)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
183.pdf468.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.