Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4145
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСероветнік, Д.В.-
dc.contributor.authorТарабукіна, О.М.-
dc.date.accessioned2016-06-14T06:31:07Z-
dc.date.available2016-06-14T06:31:07Z-
dc.date.issued2016-05-10-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4145-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2-
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегічне маркетингове сегментування ринкуuk_UA
dc.titleОБГРУНТУВАННЯ ДОЦІЛЬНОСТІ СТРАТЕГІЧНОГО СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВЧОГО РИНКУ В МАРКЕТИНГУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези до Дня науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
269.pdf132.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.