Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4119
Title: МАРКЕТИНГОВА СКЛАДОВА КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БАНКУ
Authors: Вакульчук, Ю.О.
Пащенко, О.П.
Keywords: банк
концепція корпоративної соціальної відповідальності банку
банківський маркетинг
маркетингова складова концепції відповідальності банку
Issue Date: 10-May-2016
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Тези Всеукраїнської науково-практичної on-line конференції аспірантів, молодих учених та студентів, присвяченої Дню науки;Т.2
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4119
Appears in Collections:Тези до Дня науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
237.pdf129.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.