Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4115
Title: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ ПОСЛУГ
Authors: Остафійчук, Я.В.
Keywords: маркетинг
сфера послуг
Issue Date: 2012
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2
Abstract: Розглянуто підходи до управління сферою послуг на різних ієрархічних рівнях із використанням методології маркетингу. Проаналізовано функції регіонального маркетингу у сфері послуг та його структуру, можливості інтеграції в маркетинг компонентів з інших управлінських концепцій.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4115
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf318.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.