Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4115
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстафійчук, Я.В.
dc.date.accessioned2016-06-13T11:40:09Z
dc.date.available2016-06-13T11:40:09Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4115
dc.description.abstractРозглянуто підходи до управління сферою послуг на різних ієрархічних рівнях із використанням методології маркетингу. Проаналізовано функції регіонального маркетингу у сфері послуг та його структуру, можливості інтеграції в маркетинг компонентів з інших управлінських концепцій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectсфера послугuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УПРАВЛІННЯ СФЕРОЮ ПОСЛУГuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf318.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.