Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4065
Title: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Лепьохін, О.В.
Keywords: маркетингова діяльність
маркетингові витрати
Issue Date: 2012
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2
Abstract: Досліджено граничні співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства. Визначено сутність граничного співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства та максимальне значення показника, який передбачає зростання маркетингових витрат при збільшенні величини виручки. Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності маркетингових заходів, в результаті чого планується збільшення виручки за рахунок зниження ціни на ар відсотків і збільшення обсягу продажів на аQ відсотків, додаткові витрати на маркетинговий захід включаються до складу валових витрат підприємства і складають в відсотків від суми всіх постійних витрат.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4065
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf352.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.