Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛепьохін, О.В.
dc.date.accessioned2016-06-13T08:38:55Z
dc.date.available2016-06-13T08:38:55Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4065
dc.description.abstractДосліджено граничні співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства. Визначено сутність граничного співвідношення між показником відносного зростання виручки і показниками збільшення маркетингових витрат підприємства та максимальне значення показника, який передбачає зростання маркетингових витрат при збільшенні величини виручки. Запропоновано методичний підхід до визначення ефективності маркетингових заходів, в результаті чого планується збільшення виручки за рахунок зниження ціни на ар відсотків і збільшення обсягу продажів на аQ відсотків, додаткові витрати на маркетинговий захід включаються до складу валових витрат підприємства і складають в відсотків від суми всіх постійних витрат.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(59) Ч.2
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові витратиuk_UA
dc.titleРОЛЬ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ В ЗНИЖЕННІ ВИТРАТ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32.pdf352.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.