Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4009
Title: МОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВОГО СЕГМЕНТУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯ
Other Titles: Modeling of the price segment with the aim of forming the pricing strategy
Authors: Мардус, Н.Ю.
Mardus, N.Yu.
Keywords: прогнозування
стратегія ціноутворення
Issue Date: 2012
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(60)
Abstract: Обґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно- економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4009
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf420.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.