Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4009
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМардус, Н.Ю.
dc.contributor.authorMardus, N.Yu.
dc.date.accessioned2016-06-10T11:32:04Z
dc.date.available2016-06-10T11:32:04Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4009
dc.description.abstractОбґрунтовано застосування методики прогнозування або ідентифікації цільового сегменту ринку (на прикладі ринку тракторів) з метою позиціонування продукції, а також для розробки організаційно- економічних заходів щодо формування цінової стратегії підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(60)
dc.subjectпрогнозуванняuk_UA
dc.subjectстратегія ціноутворенняuk_UA
dc.titleМОДЕЛЮВАННЯ ЦІНОВОГО СЕГМЕНТУ З МЕТОЮ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ЦІНОУТВОРЕННЯuk_UA
dc.title.alternativeModeling of the price segment with the aim of forming the pricing strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
52.pdf420.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.