Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3203
Title: Вплив цінової політики та маркетингового аналізу на життєдіяльність підприємства
Other Titles: Influence of price policy and marketing analysis on company’s activity
Authors: Лепьохін, О.В.
Lepyokhin, O.V.
Keywords: маркетинговий аналіз
цінова політика
Issue Date: 2012
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(22)
Abstract: Досліджено складові цінової політики і аналізу обґрунтованості цін на продукцію підприємств. Визначено взаємозв’язок ринкових цін на продукцію з витратами виробництва, фінансовими результатами, співвідношення ціни підприємства з цінами конкурентів, рівень ціни на продукцію з урахуванням можливих небажаних наслідків. Запропоновано при встановленні ціни враховувати міру чутливості попиту до зміни ціни за допомогою коефіцієнта цінової еластичності.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3203
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf410.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.