Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3203
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛепьохін, О.В.
dc.contributor.authorLepyokhin, O.V.
dc.date.accessioned2016-05-10T11:55:57Z
dc.date.available2016-05-10T11:55:57Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3203
dc.description.abstractДосліджено складові цінової політики і аналізу обґрунтованості цін на продукцію підприємств. Визначено взаємозв’язок ринкових цін на продукцію з витратами виробництва, фінансовими результатами, співвідношення ціни підприємства з цінами конкурентів, рівень ціни на продукцію з урахуванням можливих небажаних наслідків. Запропоновано при встановленні ціни враховувати міру чутливості попиту до зміни ціни за допомогою коефіцієнта цінової еластичності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(22)
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectцінова політикаuk_UA
dc.titleВплив цінової політики та маркетингового аналізу на життєдіяльність підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeInfluence of price policy and marketing analysis on company’s activityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19.pdf410.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.