Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2832
Title: Основні тенденції використання стратегічно-маркетингового інструментарію в процесі управління суб’єктами туристичної галузі України
Other Titles: . Major trends in using the strategically marketing tools in the management process of tourism industry entities in Ukraine
Authors: Кравчук, Н.В.
Kravchuk, N.V.
Keywords: маркетингове дослідження
стратегічно-маркетинговий інструментарій
суб’єкти туристичної діяльності
стратегічне планування
мікс-маркетинг
market research
strategic-marketing tools
tourism industry entities
strategic planning
marketing mix
Issue Date: 2013
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(63)
Abstract: Представлено результати аналітичного дослідження використання технологій стратегічного маркетингового планування в процесі управління підприємствами туристичної галузі України. На основі маркетингово-соціологічного дослідження визначено проблемні аспекти та здійснено оцінку пріоритетності показників комплексу стратегічного маркетингу.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2832
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63.pdf363.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.