Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКравчук, Н.В.-
dc.contributor.authorKravchuk, N.V.-
dc.date.accessioned2016-04-14T09:44:57Z-
dc.date.available2016-04-14T09:44:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2832-
dc.description.abstractПредставлено результати аналітичного дослідження використання технологій стратегічного маркетингового планування в процесі управління підприємствами туристичної галузі України. На основі маркетингово-соціологічного дослідження визначено проблемні аспекти та здійснено оцінку пріоритетності показників комплексу стратегічного маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(63)-
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk_UA
dc.subjectстратегічно-маркетинговий інструментарійuk_UA
dc.subjectсуб’єкти туристичної діяльностіuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectмікс-маркетингuk_UA
dc.subjectmarket researchuk_UA
dc.subjectstrategic-marketing toolsuk_UA
dc.subjecttourism industry entitiesuk_UA
dc.subjectstrategic planninguk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.titleОсновні тенденції використання стратегічно-маркетингового інструментарію в процесі управління суб’єктами туристичної галузі Україниuk_UA
dc.title.alternative. Major trends in using the strategically marketing tools in the management process of tourism industry entities in Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article presents the results of the investigation of technologies of strategic marketing planning in the management of tourism industry entities in Ukraine. Based on marketing and sociological survey the problematic issues have been detected as well as the assessment of the priority of indicators of strategic marketing have been carried out.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
63.pdf363.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.