Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2776
Title: СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Strategic Marketing in the System of Economic Security
Authors: Ларка, А.В.
Хаустова, І.Є.
Larkа, A.V.
Khaustova, I.E.
Keywords: економічна безпека
стратегічний маркетинг
Issue Date: 2014
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.2(29)
Abstract: Сформовано показники оцінки економічної безпеки підприємства, що включають, на відміну від відомих, виробничу активність, фінансовий стан, соціальний розвиток, ринкові показники, використання яких дозволить оцінити рівень економічної безпеки підприємства на основі стану параметрів, які обумовлюють наявність загроз його сталому розвитку; визначено різний внесок окремих параметрів в сукупну оцінку стану економічної безпеки підприємства; підвищено об'єктивність оцінки рівня економічної безпеки підприємства за рахунок отримання комплексної картини стану підприємства.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2776
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf170.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.