Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2776
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛарка, А.В.
dc.contributor.authorХаустова, І.Є.
dc.contributor.authorLarkа, A.V.
dc.contributor.authorKhaustova, I.E.
dc.date.accessioned2016-04-13T06:36:32Z
dc.date.available2016-04-13T06:36:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2776
dc.description.abstractСформовано показники оцінки економічної безпеки підприємства, що включають, на відміну від відомих, виробничу активність, фінансовий стан, соціальний розвиток, ринкові показники, використання яких дозволить оцінити рівень економічної безпеки підприємства на основі стану параметрів, які обумовлюють наявність загроз його сталому розвитку; визначено різний внесок окремих параметрів в сукупну оцінку стану економічної безпеки підприємства; підвищено об'єктивність оцінки рівня економічної безпеки підприємства за рахунок отримання комплексної картини стану підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип.2(29)
dc.subjectекономічна безпекаuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.titleСТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ У СИСТЕМІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeStrategic Marketing in the System of Economic Securityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf170.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.