Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГалущак, О.О.
dc.contributor.authorГалущак, Д.О.
dc.contributor.authorНгаяхи Аббе, К.В.
dc.contributor.authorПоляков, А.П.
dc.contributor.authorGalushchak, O.O.
dc.contributor.authorGalushchak, D.O.
dc.contributor.authorNgayihi Abbe, K.V.
dc.contributor.authorPolyakov, A.P.
dc.date.accessioned2016-04-11T08:39:06Z
dc.date.available2016-04-11T08:39:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2696
dc.description.abstractПредставлено результати розрахунків параметрів робочого процесу дизельного двигуна при переводі його на роботу на біодизельному паливі з урахуванням зміни діаметра соплового отвору форсунки. Проведено порівняльні розрахунки впорскування і розпилювання дизельного і біодизельного палива, проведено розрахунки характеристик процесу згорання в дизельному двигуні на номінальному режимі при роботі на дизельному і біодизельному паливі. Визначено оптимальне значення діаметра соплового отвору форсунки, при якому досягається максимальне поліпшення показників робочого процесу дизельного двигуна при переводі його на роботу на біодизельному паливі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ: Серія:Технічні науки;3(62) Т.2
dc.subjectдизельний двигунuk_UA
dc.subjectсопловий отвір форсункиuk_UA
dc.subjectбіодизельне паливоuk_UA
dc.titleРОЗРАХУНОК ВПЛИВУ ДІАМЕТРА СОПЛОВИХ ОТВОРІВ ФОРСУНКИ НА РОБОЧИЙ ПРОЦЕС ДИЗЕЛЬНОГО ДВИГУНА ПРИ ПЕРЕВЕДЕННІ ЙОГО НА РОБОТУ НА БІОДИЗЕЛЬНОМУ ПАЛИВІuk_UA
dc.title.alternativeCalculation of the Effect of injector nozzle hole diameter on the working process of the diesel engine running on biodiesel fueluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenIn this work are presented results of calculations of the parameters of the working process in a diesel engine running on biodiesel fuel while taking into account the changes of injector nozzle diameter. Were conducted comparative calculations of the injection and pulverization of diesel fuel and biodiesel fuel,were calculated characteristics of the combustion process in the diesel engine at rated speed when operating on diesel and biodiesel fuel. The optimal value of the diameter of the injector nozzle hole at which is obtained the maximum improvement of the workflow of the diesel engine running on biodiesel was determined.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf537.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.