Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2626
Title: ІЄРАРХІЧНО-СИНЕРГЕТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ SOCIAL MEDIA ANALYTICS/SOCIAL CRM З BUSINESS INTELLIGENCE І З ГЕОГРАФІЧНОЮ ІНФОРМАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ
Other Titles: Hierarchically sinergistical integration of Social Media Analytics/Social CRM with Business Intelligence and with the Geographic Information System
Authors: Круковський, І.А.
Хомів, Б.А.
Гаврилюк, В.Л.
Krukovskiy, I.A.
Khomiv, B.A.
Gavrilyuk, V.L.
Keywords: Social Media Analytics/ Social CRM
географічні інформаційні системи
Issue Date: 2013
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Серія:Технічні науки;1(64)
Abstract: Показана актуальність об’єднання Social Media Analytics/Social CRM з Decision Support Systems на основі Business Intelligence (DSS/BI) і з Geographic Information Systems (GIS). На основі їх об’єднання запропоновано новий тип DSS – Social Media Spatial DSS/BI. Показано варіант реалізації цієї системи на програмній платформі Social Media Analytics компанії SemanticForce, яка має власний семантичний аналізатор Blueberry. Обґрунтована доцільність введення Social Media Analytics/Social CRM до Business Analytics Taxonomy, яка визначає систему програмних додатків для типових сфер бізнесу. Застосування розробленої об’єднаної системи може забезпечити підвищення ефективності засобів автоматизації у різних сферах Social CRM на національному і міжнаціональному рівнях.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2626
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf528.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.