Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2582
Title: ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Еvaluation of effectiveness of enterprise marketing strategy
Authors: Поліщук, І.Р.
Polishchuk, I.R.
Keywords: маркетингова стратегія
SWOT-аналіз
Issue Date: 2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць; Вип.3(33)
Abstract: Охарактеризовано діючі підходи до маркетингової політики підприємств хлібопекарської галузі. Проаналізовано доцільність застосування маркетингових стратегій за стадіями життєвого циклу бізнесу та способом досягнення конкурентних переваг на досліджуваних підприємствах. Для виміру результативності маркетингової стратегії запропоновано застосовувати показник «маркетингова віддача» як відношення чистого доходу до витрат, понесених на маркетингові заходи. Запропоновано ефективність реалізації маркетингової стратегії підприємства вимірювати сукупністю таких показників: дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги на кінець року; чистий дохід від реалізації продукції; валовий прибуток; тривалість обороту дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги; маркетингові витрати; частка маркетингових витрат у витратах підприємства, маркетингова віддача, чиста ефективність маркетингових заходів. Проведено SWOT-аналіз маркетингової політики підприємств хлібопекарської галузі та визначено пріоритетні напрями їх маркетингової стратегії.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2582
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf214.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.