Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2582
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук, І.Р.
dc.contributor.authorPolishchuk, I.R.
dc.date.accessioned2016-04-06T09:54:25Z
dc.date.available2016-04-06T09:54:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2582
dc.description.abstractОхарактеризовано діючі підходи до маркетингової політики підприємств хлібопекарської галузі. Проаналізовано доцільність застосування маркетингових стратегій за стадіями життєвого циклу бізнесу та способом досягнення конкурентних переваг на досліджуваних підприємствах. Для виміру результативності маркетингової стратегії запропоновано застосовувати показник «маркетингова віддача» як відношення чистого доходу до витрат, понесених на маркетингові заходи. Запропоновано ефективність реалізації маркетингової стратегії підприємства вимірювати сукупністю таких показників: дебіторська заборгованість за товари, роботи, послуги на кінець року; чистий дохід від реалізації продукції; валовий прибуток; тривалість обороту дебіторської заборгованості за товари, роботи, послуги; маркетингові витрати; частка маркетингових витрат у витратах підприємства, маркетингова віддача, чиста ефективність маркетингових заходів. Проведено SWOT-аналіз маркетингової політики підприємств хлібопекарської галузі та визначено пріоритетні напрями їх маркетингової стратегії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць; Вип.3(33)
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectSWOT-аналізuk_UA
dc.titleОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeЕvaluation of effectiveness of enterprise marketing strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf214.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.