Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСараєв, О.В.-
dc.contributor.authorSarayev, O.V.-
dc.date.accessioned2016-04-04T13:53:25Z-
dc.date.available2016-04-04T13:53:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2514-
dc.description.abstractРозглянуто проблемні питання можливості запобігання зіткненню транспортних засобів. Проаналізовано різні методичні рекомендації з визначення моменту виникнення небезпеки для руху водія, який користується переважним правом на рух. Розглянуто процес розрахунку кінематики руху транспортних засобів перед зіткненням з урахуванням моменту виникнення небезпеки для руху водія та з обліком впливу гальмівної ефективності транспортного засобу. Надано конкретні рекомендації щодо удосконалення методичного забезпечення з дослідження проблемних питань запобігання зіткненню транспортних засобів шляхом своєчасного гальмування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(69)-
dc.subjectавтомобільuk_UA
dc.subjectнебезпекаuk_UA
dc.subjectзіткненняuk_UA
dc.subjectзапобіганняuk_UA
dc.subjectдослідженняuk_UA
dc.subjectекспертизаuk_UA
dc.subjectрозрахунокuk_UA
dc.subjectгальмуванняuk_UA
dc.subjectсaruk_UA
dc.subjectdangeruk_UA
dc.subjectcollisionuk_UA
dc.subjectpreventionuk_UA
dc.subjectresearchuk_UA
dc.subjectexaminationuk_UA
dc.subjectcalculationuk_UA
dc.subjectbrakinguk_UA
dc.titleДОСЛІДЖЕННЯ МОЖЛИВОСТІ ЗАПОБІГАННЯ ЗІТКНЕННЮТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВШЛЯХОМ СВОЄЧАСНОГО ГАЛЬМУВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeStudy of a Possibility of an Automobile Vehicle Collision Prevention by Means of Timely Brakinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenProblematic issues arising during the study of a possibility of an automobile vehicle collision prevention were considered. Various methodical recommendations aimed at the determination of the on-set time of collision threat to the priority motion driver during the automobile motion were analyzed. A method of computation of kinematics of the automobile vehicle motion before the collision on-set moment was suggested. The computation method takes into account the collision threat on-set time and the braking efficiency of the vehicle. Specific recommendations aimed to advance methodical support related to the study of a possibility of the automobile vehicle collision prevention by means of timely braking were given.uk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36.pdf907.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.