Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2445
Title: Кваліфікація поняття «послуги вищої освіти» у контексті маркетингової доктрини
Other Titles: Qualification of «services of higher education» in the context of marketing doctrine
Authors: Кратт, Олег Адольфович
Доровських, Ганна Петрівна
Kratt, O.A.
Dorovskykh, H.P.
Keywords: вища освіта
послуги вищої освіти
Issue Date: 2013
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Економічні науки;3(65)
Abstract: В результаті аналізу наукової літератури визначено поняття «послуги вищої освіти». Систематизовано властивості, що відрізняють послуги вищої освіти в контексті основних понять маркетингової доктрини. Це дозволить розробити теоретико-методологічні основи маркетингового інструментарію управління вищою освітою у ринкових умовах господарювання, що забезпечить більшу ефективність функціонування закладу освіти та повніше задоволення потреб споживачів.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2445
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf447.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.