Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2445
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКратт, Олег Адольфович
dc.contributor.authorДоровських, Ганна Петрівна
dc.contributor.authorKratt, O.A.
dc.contributor.authorDorovskykh, H.P.
dc.date.accessioned2016-03-31T08:47:16Z
dc.date.available2016-03-31T08:47:16Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2445
dc.description.abstractВ результаті аналізу наукової літератури визначено поняття «послуги вищої освіти». Систематизовано властивості, що відрізняють послуги вищої освіти в контексті основних понять маркетингової доктрини. Це дозволить розробити теоретико-методологічні основи маркетингового інструментарію управління вищою освітою у ринкових умовах господарювання, що забезпечить більшу ефективність функціонування закладу освіти та повніше задоволення потреб споживачів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ: Економічні науки;3(65)
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectпослуги вищої освітиuk_UA
dc.titleКваліфікація поняття «послуги вищої освіти» у контексті маркетингової доктриниuk_UA
dc.title.alternativeQualification of «services of higher education» in the context of marketing doctrineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf447.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.