Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2339
Title: ОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ У РЕКЛАМНОМУ АГЕНСТВІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯ
Other Titles: Organization of accounting in an advertising agency: transformation in the contemporary economy
Authors: Лисюк, А.В.
Lysyuk, A.V.
Keywords: організація бухгалтерського обліку
рекламний продукт
Issue Date: 2013
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(64)
Abstract: Розглянуто особливості діяльності рекламних агентств та визначено їх вплив на організацію і методику бухгалтерського обліку процесів створення, виробництва та розміщення рекламних продуктів.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2339
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf452.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.