Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисюк, А.В.
dc.contributor.authorLysyuk, A.V.
dc.date.accessioned2016-03-28T09:33:44Z
dc.date.available2016-03-28T09:33:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2339
dc.description.abstractРозглянуто особливості діяльності рекламних агентств та визначено їх вплив на організацію і методику бухгалтерського обліку процесів створення, виробництва та розміщення рекламних продуктів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(64)
dc.subjectорганізація бухгалтерського облікуuk_UA
dc.subjectрекламний продуктuk_UA
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ У РЕКЛАМНОМУ АГЕНСТВІ: ТРАНСФОРМАЦІЯ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ГОСПОДАРЮВАННЯuk_UA
dc.title.alternativeOrganization of accounting in an advertising agency: transformation in the contemporary economyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf452.82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.