Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2272
Title: ФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
Other Titles: Forming techniques cross-categorical analyzes of commercial enterprises on the basis of accounting and analytical support
Authors: Кузнецова, С.О.
Kuznetsova, S.А.
Keywords: товарна категорія
кроскатегорійний аналіз
Issue Date: 2013
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;4(66)
Abstract: Обґрунтовано необхідність визначення етапів управління товарною категорією; основних цілей магазину залежно від товарних категорій; застосування методики кроскатегорійного аналізу товарного асортименту рітейлера; визначення комплексу заходів щодо вдосконалення асортиментної політики.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2272
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf300.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.