Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКузнецова, С.О.
dc.contributor.authorKuznetsova, S.А.
dc.date.accessioned2016-03-24T12:36:09Z
dc.date.available2016-03-24T12:36:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2272
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність визначення етапів управління товарною категорією; основних цілей магазину залежно від товарних категорій; застосування методики кроскатегорійного аналізу товарного асортименту рітейлера; визначення комплексу заходів щодо вдосконалення асортиментної політики.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;4(66)
dc.subjectтоварна категоріяuk_UA
dc.subjectкроскатегорійний аналізuk_UA
dc.titleФОРМУВАННЯ МЕТОДИКИ КРОСКАТЕГОРІЙНОГО АНАЛІЗУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ОБЛІКОВО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯuk_UA
dc.title.alternativeForming techniques cross-categorical analyzes of commercial enterprises on the basis of accounting and analytical supportuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf300.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.