Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2256
Title: МАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: Personnel marketing as an instrument for development social responsibility of machine-building enterprises
Authors: Богоявленська, Юлія Вячеславівна
Олійник, Г.І.
Bogoyavlenska, Yu.V.
Oliynuk, A.I.
Keywords: маркетинг персоналу
соціальна відповідальність
Issue Date: 2014
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(67)
Abstract: Розглянуто сутність маркетингу персоналу та визначено його місце в системі управління персоналом машинобудівного підприємства. Розкрито зміст завдань і функцій маркетингу персоналу. Досліджено та визначено роль маркетингу персоналу як інструменту соціальної відповідальності машинобудівних підприємств в умовах розвитку соціально орієнтованої економіки.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2256
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf245.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.