Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБогоявленська, Юлія Вячеславівна
dc.contributor.authorОлійник, Г.І.
dc.contributor.authorBogoyavlenska, Yu.V.
dc.contributor.authorOliynuk, A.I.
dc.date.accessioned2016-03-24T10:36:28Z
dc.date.available2016-03-24T10:36:28Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2256
dc.description.abstractРозглянуто сутність маркетингу персоналу та визначено його місце в системі управління персоналом машинобудівного підприємства. Розкрито зміст завдань і функцій маркетингу персоналу. Досліджено та визначено роль маркетингу персоналу як інструменту соціальної відповідальності машинобудівних підприємств в умовах розвитку соціально орієнтованої економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;1(67)
dc.subjectмаркетинг персоналуuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.titleМАРКЕТИНГ ПЕРСОНАЛУ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativePersonnel marketing as an instrument for development social responsibility of machine-building enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf245.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.