Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2248
Title: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ОСНОВ МАРКЕТИНГУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС
Other Titles: The theoretical and methodological principals of implementation of marketing
Authors: Циганок, В.М.
Буднік, О.М.
Гуля, Ю.В.
Tsyganok, V.N.
Budnik, O.N.
Gulia, Yu.V.
Keywords: маркетинг
навчальний процес
Issue Date: 2014
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(68)
Abstract: Вивчено та узагальнено досвід роботи науково-дослідного гуртка з маркетингу. Визначено основні напрями діяльності гуртка. Опрацьовано механізм створення та функціонування науково-дослідної лабораторії маркетингових технологій. Окрема увага приділена питанню формування багаторівневого маркетингу.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2248
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf178.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.