Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2248
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦиганок, В.М.
dc.contributor.authorБуднік, О.М.
dc.contributor.authorГуля, Ю.В.
dc.contributor.authorTsyganok, V.N.
dc.contributor.authorBudnik, O.N.
dc.contributor.authorGulia, Yu.V.
dc.date.accessioned2016-03-24T09:53:34Z
dc.date.available2016-03-24T09:53:34Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2248
dc.description.abstractВивчено та узагальнено досвід роботи науково-дослідного гуртка з маркетингу. Визначено основні напрями діяльності гуртка. Опрацьовано механізм створення та функціонування науково-дослідної лабораторії маркетингових технологій. Окрема увага приділена питанню формування багаторівневого маркетингу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;2(68)
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.titleТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ОСНОВ МАРКЕТИНГУ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕСuk_UA
dc.title.alternativeThe theoretical and methodological principals of implementation of marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf178.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.