Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2225
Title: ОСОБЛИВОСТІ ВИБОРУ МЕТОДИЧНИХ ПОЛОЖЕНЬ ЩОДО ДОСЛІДЖЕННЯ ПОПИТУ СПОЖИВАЧІВ ПРОДУКЦІЇ
Other Titles: The features of a choice of methodical approaches to research of consumers demand of production
Authors: Яковлєв, А.І.
Ларка, Л.С.
Jakovlev, A.I.
Larka, L.S.
Keywords: споживач
маркетингові дослідження
Issue Date: 2014
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ: Серія: Економічні науки;3(69)
Abstract: Досліджено основні методичні положення щодо прогнозування потреб споживачів. Запропонований алгоритм визначення потреб споживачів продукції виробничо-технічного призначення. Визначено основні цілі маркетингових досліджень поведінки споживачів в ринкових умовах. Систематизовано необхідну вихідну інформацію для кожної цілі та її постачальників.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2225
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
30.pdf176.44 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.